Рестайлінг Mercedes CLS можна помітити одразу поглянувши на екстер’єр купе, де оновлення зачепили передній та задній бампери, а також хромовані деталі кузова. На вибір покупцям пропонуються 19-дюймові легкосплавні диски на п'ять або десять спиць. В модифікації AMG Line додаються спортивний сплітер, 20-дюймові диски та спойлер на кришці багажного відсіку.
Внутрішній простір CLS спроможний запропонувати якісні матеріали та монументальну архітектуру, щ виражається в сучасному мультимедійному середовищі поєднаному з вивіреною ергономікою. Перше що потрапляє на очі в оновленому салоні це багатофункціональне кермо оброблено розкішною шкірою та двоярусними боковими спицями. Відтепер керування деякими функціями зосереджено на кермі, що відтворює відчуття кокпіта боліда Формули1. Декоративні елементи інтер’єру виконані з натуральних матеріалів та чудово поєднані між собою. В стандартному виконанні на рестайлінговий Mercedes CLS встановлено два монітори інформаційної системи та віртуальний кокпіт.
На вершині модельного ряду купе розмістився суперкар з приставкою AMG 53, який має перероблений передній бампер із фірмовою решіткою AMG з вертикальними планками. Для покупців доступні звичайний чорний пакет AMG та пакет AMG Exterior Carbon, в останньому випадку декоративні елементи виконані з темного карбону. До базового пакету AMG входить пневматична підвіска та спортивні сидіння. Якщо для клієнта версія AMG занадто дорога, то можна вибрати CLS 300d з базовим 2-літровим турбодизелем з гібридною силовою установкою загальною потужністю 260 к.с. Середня витрата палива для турбодизеля становитиме 4,5 літрів на кожні 100 км пробігу. Розгін з 0 до 100 км/год триватиме 6,5 секунди, що досить непогано для важкого седана бізнес-класа. Оновлені Mercedes CLS та CLS 53 AMG потраплять на європейський ринок не раніше літа цього року…